wtorek, 8 listopada 2011

O mnie :)

Cześć wszystkim!


Mam na imię Weronika.
Ile mam lat? Nie powinno to was obchodzić, (Bez urazy). : )
Moje hobby to.: Oczywiście że jazda na rolkach, zajmowanie się moimi psami
,spędzanie wolnych chwil z przyjaciółmi.
My blog - Mój blog, składa się i opowiada z popularnej grze internetowej (Wirtualnej) pod linkiem.: KLIK!
Pewnie że gram na Moviestarplanet i mój nick to.: Weroni1000 
Bloga prowadza sama ,ale to mnie nie martwi skoro, mam przyjaciół którzy z chęcią! ,na niegowejdą. ^^
Do której klasy chodzę? To jest niby, takie same pytanie jak "Ile masz lat?" więc też nieodpowiem.

Dziwicie się czemu nie podaje swoich informacji (Nie których!) ?
Chcę utrzymać jak największą animowość ! Na początku gry trochę opowiadałam o sobie.
Mój obecny level na Moviestarplanet to.: 9 - Wschodząca gwiazda
To jest tak jak by ,moja typowa biografia.


                                                                                                                                    Weronika <3
Do zobaczenia! 
 Zapraszam serdecznie na dalsze posty! ^^
   Pozdrawiam miłego wieczoru.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz